2007/06/06

Nationaldagen, hurra!? - 4 dagar kvar till Mallis!!!

Hurra 1?!
Då var det dags för den där dagen som gjorde att man offrade annandan pingst.
För man får ju inte ha fööör många dagar ledigt på ett år pga röda dagar...
Då jobbar man ju mindre.

Hurra 2?!
Då var det grönt ljus för att köpa Sprit på nätet. Vad skall jag göra då som har köpt men åkt dit för 2 år sedan. då tecknade jag en "försäkring" som skulle ge mig pengarna tillbaka om mina 5 fina whiskyflaskor togs i tullen... det gjorde de, men inte fick jag några pengar.
1200 kr åt skogen. Om någon har tips om hur man skall få tillbaka de pengarna så hör av er.

Hurra 3!!!
Ikväll smäller det igen.
Sverige - Island
Skall bli kul att se vad som händer om det är någon som springer ut på planen, eller något annat
idiotiskt. Det verkar ha blivit en grej av det hela. i kväll kommer garanterat någon försöka "bara för att." Det kommer garanterat INTE bli så att publiken minsann skall visa att svenskarna är fina människor som inte håller på med dumheter.
Det ligger väl lite bakom det för sist var det väl bara brassefans som stormade plan på råsunda, inte "svenskar"
Kul skall det bli i alla fall.
Hörs kanske senare... C yah!

Inga kommentarer: