2009/03/29

Fotbolskväll

Japp det var fotboll ikväll.
Alla lag som skulle vinna eller i alla fall inte förlora gjorde det dom skulle.
jag är tyvärr en sån idiot som gillar fotboll så detta inlägg handlar om min kväll, det är ju ändå en blogg, jag får skriva vaffan jag vill.


matcherna jag kollade på/följde... var Sverige - Portugal och Spanien - Turkiet

Skillnaden är väl att jag SÅG sverigematchen och zappade till spanienmatchen ibland.
för mig räckte det för när det gäller Sverige måste man följa allt... kollar man på Spanien räcker det att "känna" av läget. Sverige höll på att tappa allt flera gånger om det inte var för Daniel "Majsan" Majstorovic... Och Henke som fortfarande är bäst!!! trots att han är äldst" det som var skrämmande var att Kim å Anders inte funkade bra.
Det kommer att gå sämre i Kvalet om inte mittfältet kopplar bättre!

sen är det nattidags nu...

go natt!!!
Viva España! å vi som Älskar Göteborg Åker ALDRIG hem med sorg!

Inga kommentarer: